Ofte stillede spørgsmål

 
Hvordan tilmelder jeg mig automatisk korttræk?

  • Du kan tilmelde dit medlemskab til automatisk korttræk, når du melder dig ind.
  • Du kan også tilmelde dig automatisk korttræk på din profil og gå til din forside.

 

Hvor henter jeg mit medlemskort? 

  • Dit medlemskort skal afhentes i receptionen i Svømmestadion Danmark indenfor deres åbningstid. Når dit kort ligger klar, modtager du en mail fra os.

 

Jeg har tilmeldt mig betalingsservice, men modtager girokortgebyr alligevel, hvorfor?

  • Vi overgår til automatisk korttræk pr. 1/1-2024. Er man stadig tilmeldt pbs, vil du modtage gebyr på 50 kr. 
  • Se ovenfor, hvordan du tilmelder dig automatisk korttræk

 

Hvordan melder jeg mig ud?

  • Ved udmeldelse, skal du henvende dig per mail til puls@sepe.dk senest den 15. i måneden for at udmeldelsen skal gælde fra næste måned.

 

Hvordan melder jeg mig på hold?

  • Hvis du vil melde dig på holdtræning skal du gå ind på din profil på sepe.halbooking.dk
  • Her kan du se den aktuelle holdplan og melde dig på det ønskede hold.

 

Kan jeg skifte medlemskab?

  • Hvis du ønsker at skifte medlemskab skal du skrive til puls@sepe.dk senest den 15. i måneden for at skiftet skal træde i kræft fra den næste måned.
  • Det koster 100 kr. at skifte til en mindre type medlemskab.
  • Det er gratis at opgradere sit medlemskab

 

Jeg har mistet mit kort, hvad gør jeg?

  • Hvis du har mistet dit PULS-kort skal du sende en mail til puls@sepe.dk , en medarbejder vil så lave et nyt kort til dig.
    (Kortet afhentes i Svømmestadion Danmark)
  • Det koster 50 kr. at få lavet et nyt kort.