Ofte stillede spørgsmål
Hvordan tilmelder jeg mig automatisk korttræk?
- Du kan tilmelde dit medlemskab til automatisk korttræk, når du melder dig ind.
- Du kan også tilmelde dig automatisk korttræk på din profil og gå til din forside.
Hvor henter jeg mit medlemskort?
- Dit medlemskort skal afhentes i receptionen i Svømmestadion Danmark indenfor deres åbningstid. Når dit kort ligger klar, modtager du en mail fra os.
Jeg har tilmeldt mig betalingsservice, men modtager girokortgebyr alligevel, hvorfor?
- Vi overgår til automatisk korttræk pr. 1/1-2024. Er man stadig tilmeldt pbs, vil du modtage gebyr på 50 kr.
- Se ovenfor, hvordan du tilmelder dig automatisk korttræk
Hvordan melder jeg mig ud?
- Ved udmeldelse, skal du henvende dig per mail til puls@sepe.dk senest den 15. i måneden for at udmeldelsen skal gælde fra næste måned.
Hvordan melder jeg mig på hold?
- Hvis du vil melde dig på holdtræning skal du gå ind på din profil på sepe.halbooking.dk
- Her kan du se den aktuelle holdplan og melde dig på det ønskede hold.
Kan jeg skifte medlemskab?
- Hvis du ønsker at skifte medlemskab skal du skrive til puls@sepe.dk senest den 15. i måneden for at skiftet skal træde i kræft fra den næste måned.
- Det koster 100 kr. at skifte til en mindre type medlemskab.
- Det er gratis at opgradere sit medlemskab
Jeg har mistet mit kort, hvad gør jeg?
- Hvis du har mistet dit PULS-kort skal du sende en mail til puls@sepe.dk , en medarbejder vil så lave et nyt kort til dig.
(Kortet afhentes i Svømmestadion Danmark)
- Det koster 50 kr. at få lavet et nyt kort.