Ofte stillede spørgsmål

 
Hvordan tilmelder jeg mig betalingsservice?

  • Du kan tilmelde dit medlemskab til betalingsservice, når du indbetaler pengene med indbetalingskortet, oplysningerne du skal bruge står nederst på indbetalingskortet.
  • Du kan også tilmelde dig betalingsservice på din profil på halbooking.

 

Jeg har tilmeldt mig betalingsservice, men har betalt 25 kr. i girokortgebyr alligevel, hvorfor?

  • Når du tilmelder dig betalingsservice første gang, kan du risikere at systemet ikke når at registrere til tilmelding før der udsendes et nyt indbetalingskort, og du vil derfor blive opkrævet de 25 kr.
  • System vil selv trække de 25 kr. fra ved næste betaling således at du ikke betaler for gebyret.

 

Hvordan melder jeg mig ud?

  • Ved udmeldelse, skal du henvende dig per mail til puls@sepe.dk senest den 15. i måneden for at udmeldelsen skal træde i kræft fra den næste måned.

 

Hvordan melder jeg mig på hold?

  • Hvis du vil melde dig på holdtræning skal du gå ind på din profil på halbooking. Dk.
  • Her kan du se den aktuelle holdplan og melde dig på det ønskede hold.

 

Kan jeg skifte medlemskab?

  • Hvis du ønsker at skifte medlemsskab skal du skrive til puls@sepe.dk senest den 15. i måneden for at skiftet skal træde i kræft fra den næste måned.
  • Det koster 50 kr. at skifte til en anden type medlemskab.

 

Kan jeg købe et ekstra klippekort?

  • Hvis du er er medlem af MELLEM, STOR eller SENIOR kan du tilkøbe et månedligt klippekort for 99 kr.
  • Vær opmærksom på at klippekortet fortsætter sammen med dit medlemskab, og skal afmeldes igen hvis du ikke ønsker at fortsætte med det.

 

Jeg har mistet mig kort, hvad gør jeg?

  • Hvis du har mistet dit PULS-kort skal du henvende dig i Caféen i Veldtofte eller sende en mail til puls@sepe.dk , en medarbejder vil så lave et nyt kort til dig. (se åbningstider her)
  • Det koster 50 kr. at få lavet et nyt kort.